.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کیهان: موسوی و کروبی و خاتمی مسبب ترور دکتر علی‌محمدی

روزنامه کیهان در مقاله ای موسوی وکروبی وخاتمی را سران فتنه معرفی کرد.

این روزنامه با اشاره به اینکه تروردکتر علی محمدی متوجه مثلث جاسوسی CIA، موساد و MI6 است نوشت:

تجربه تاریخی به ما می گوید مثلث جاسوسی CIA، موساد و MI6 از «روشنفکران سکولار» (شهروندان مورداعتماد خود) به عنوان اعضاء «جوخه های مرگ» برای اجرای «ترورهای آکادمیک» استفاده کرده اند. سال 1387، هنگامی که 2 تن از اعضاء «کمپین یک میلیون امضاء» در دادگاه انقلاب به اتهام شرکت در عملیات های تروریستی غرب کشور محکوم و روانه زندان شدند، این گمانه شدت گرفت. اکنون سندی متعلق به 26 دی ماه 1382 از حلقه سکولارهای «دفتر مطالعات سیاسی وزارت کشور» در دست است که با اقتباس از دستورالعمل 2/10 «شورای امنیت ملی آمریکا» حکم به مقبولیت «جنگ های شبه نظامی» و «ترورهای سیاه» در فرآیند «گذار به دموکراسی» می دهد باید بیشتر به چنین گمانه ای حساس بود. با این حال، ترورهای آکادمیک تنها موکول و معطوف به شرایط «کودتای مخملی» نیست، بلکه ناکامی در شکار جاسوس و یا ترور شخصیت های موثر سیاسی و نظامی و یا دانشمندان و کارشناسان به منظور توقف یا کند کردن شتاب حرکت علمی و تکنولوژیک کشور هدف نیز می تواند در دستور کار قرار گیرد و انواع اخیر مخصوصا بارها از سوی موساد به اجرا درآمده است.

کیهان سپس با اشاره به یکی از مقالات دکترحسین بشریه که در زمان دولت اصلاحات نوشته شده است:بشیریه در دستورالعملی توصیه کرد که در صورت شکست اصلاح طلبی، باید به سوی ایجاد «بحران سلطه» (فلج کردن سیستم عصبی حاکمیت) رفت و در همین نقطه، باب نظریه پردازی برای ترورهای سیاه را گشود.

کیهان با این استدلال افزود:از این رو، بر مسئولان قضایی ما فرض است که مثلث سران فتنه (خاتمی، موسوی، کروبی) را به عنوان «مسببان» ترورهای سیاه تحت تعقیب کیفری قرار دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی محمدی 2 بهمن 1388
آقای شریعتماری که علم لدنی وغیب دارند وبا اطمینان حرف می زنند چرا معطلند آقایان را به دادگاه معرفی کنند ایشان پیش افتاده اند که پس نیفتند .حاشا وکلا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.